« חזרה לדף הבית 

Sunday, April 23, 2006 

הנחיות והמלצות לחברי הפורום

הנחיות והמלצות לחברי הפורום

‎All people who think that Israel is terrorism, you have a question: When will you ship and you ask to know where they go and find out that your enemy then let him go like that without checking what's on deck? Not seem to me a man of peace come to you knew you hit him? even that does not look to me
We the people of Isr...ael and I'm not ashamed to say''the chosen people !!!!!'' We keep our house and we feel a saint, we feel respect for people, without distinction of anti-Semitism, our country is the home is like a mother embracing her children to keep
So I do not understand what we did good we only knew peace and check that everything is normal and free ship‎.
בעברית
לכול העמים שחושבים שעם ישראל הוא עם טרור ,יש לי שאלה אליכם :כאשר יבוא אליכם ספינות ואתם תבקשו לדעת לאן הם נוסעים ותגלו שזה לאויב שלכם אז תיתנו לו ללכת ככה בלי לבדוק מה יש על הסיפון?לא ניראה לי ושבנאדם בא אליכם לכרת שלום אתה תרביץ לו ?גם זה לא ניראה לי אנו עם ישראל ואני לא מתביישת לומר ''העם הנבחר!!!!!''
באנו לשמור על הבית שלנו הבית שאנו מרגישים קדושה ,העם שאנו מרגישים כבוד ללא אפליות אנטישמיות ,המדינה שלנו היא הבית היא כמו אמא שמחבקת לשמור על ילדיה אז אני לא מבינה מה לא עשינו טוב שבאנו רק לכרת שלום לבדוק שהכול תקין בספינה ולשחרר שאתה הולך לרכבת ,לאוטבוס,לקניון אפילו לא בודקים לכם את התיק לא בודקים לחברים שלכם כי זה שתרגיש בטוח שהכול בסדר!

Post a Comment